Politica de reclamații

Reclamațiile privind calitatea serviciilor prestate se vor face pe loc, pe toată durata șederii în hotel. Reclamațiile ulterioare încheierii sejurului nu vor fi luate în considerare.
Reclamațiile privind prejudiciul cauzat prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de client în hotel trebuie aduse la cunoștința hotelului în cel mult o oră de la data constatării evenimentului.

Politica de confidențialitate

Hotel Rao incearcă să protejeze dreptul la intimitate si la imagine al utilizatorilor site-ului si să ofere acestora o experiență online sigură. În acest sens, depunem toate eforturile pentru a ne asigura că informațiile pe care le introduceți în baza noastră de date sunt folosite numai in scopurile pe care dumneavoastră le aveti in vedere.

Această ’Politică de confidențialitate’ descrie modul în care colectăm și folosim informațiile personale pe care le furnizați pe site-ul nostru: www.hotelrao.ro. De asemenea, descrie opțiunile pe care le aveți la dispoziție în ceea ce privește utilizarea informațiilor dumneavoastră personale și modul în care puteți accesa și actualiza aceste informații. Ne rezervăm dreptul de a modifica această politică de confidențialitate, deci vizitați în mod regulat această pagină pentru a ține pasul cu actualizările.

Printre tipurile de informații personale pe care le colectăm se numără:

Numele, prenumele, adresa de e-mail, numărul de telefon și adresa dumneavoastră;
Datele cardului de credit (tipul cardului, numărul cardului de credit, numele titularului, data expirării și codul de securitate);
Informații despre sejurul clientului, inclusiv data sosirii și a plecării, cereri speciale, observații despre preferințele serviciilor dumneavoastră (inclusiv preferința pentru tipul de cameră, facilități sau orice alte servicii utilizate);
Informațiile pe care le furnizați cu privire la preferințele dumneavoastră de marketing sau în cursul participării la sondaje, concursuri sau oferte promoționale.

Când vizitați website-ul nostru, chiar dacă nu efectuați o rezervare, este posibil să colectăm anumite informații, cum ar fi adresa IP, browser-ul pe care îl utilizați și informații despre sistemul de operare, versiunea aplicației, setările de limbă și paginile care v-au fost arătate. Dacă utilizați un dispozitiv mobil, este posibil să colectăm date care identifică dispozitivul mobil, setările și caracteristicile specifice dispozitivului și detaliile privind latitudinea și longitudinea. Când efectuați o rezervare, sistemul nostru înregistrează prin ce mijloace și de pe care website-uri ați făcut rezervarea. Dacă aceste date vă pot identifica ca persoană fizică, aceste date sunt considerate informații personale care fac obiectul prezentei politici de confidențialitate.

Folosim datele cu caracter personal colectate in urmatoarele scopuri:

Rezervări: utilizăm informațiile dumneavoastră personale pentru a vă finaliza și administra rezervarea online.
Serviciul Clienți: utilizăm informațiile dumneavoastră personale pentru a vă oferi asistență personală.
Comentariile clienților: putem să vă folosim informațiile de contact pentru a vă invita prin e-mail să scrieți un comentariu după sejurul dumneavoastră. Acest lucru îi poate ajuta pe alți călători să aleagă cazarea care li se potrivește cel mai bine.
Activități de marketing: vă utilizăm informațiile pentru activități de marketing, conform legii.
Scopuri juridice: În anumite cazuri, este posibil să fie nevoie să utilizăm informațiile dumneavoastră pentru a rezolva disputele juridice, pentru investigații de reglementare și conformare.
Detectarea și prevenirea fraudei: este posibil să folosim informațiile dumneavostră personale pentru detectarea și prevenirea fraudei și a altor activități ilegale sau nedorite.
Îmbunătățirea serviciilor noastre: în final, utilizăm informațiile dumneavoastră personale în scopuri analitice, pentru a ne îmbunătăți serviciile, pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor, funcționalitatea și calitatea serviciilor noastre de călătorie online.

Partajarea informațiilor personale cu terțe părți

Furnizori de servicii de terță parte: Putem utiliza furnizorii de servicii pentru a procesa informațiile dumneavoastră personale strict în numele nostru. Această prelucrare ar fi în scopuri precum facilitarea plăților pentru rezervări, trimiterea materialelor de marketing sau pentru serviciile de asistență analitică. Acești procesatori sunt obligați să respecte clauzele de confidențialitate și nu au voie să utilizeze datele dumneavoastră personale în scopuri proprii sau în alte scopuri.
Autorități competente: Dezvăluim informații personale autorităților de aplicare a legii și altor autorități guvernamentale, în măsura în care acest lucru este impus de lege sau este strict necesar pentru prevenirea, descoperirea sau urmărirea penală a actelor criminale și a fraudei.

Menținerea informațiilor personale

Vom păstra informațiile dumneavoastră personale atât timp cât considerăm că este necesar să vă furnizăm servicii, să respectăm legile aplicabile (inclusiv cele referitoare la păstrarea documentelor), să soluționăm litigii cu orice parte și altfel, dacă este necesar, pentru a ne permite să ne desfășurăm activitatea. Toate informațiile personale pe care le păstrăm vor fi supuse acestei declarații de confidențialitate.

Proceduri de securitate implementate pentru a vă securiza datele personale

În conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor, respectăm proceduri rezonabile pentru a preveni accesul neautorizat la datele cu caracter personal și utilizarea necorespunzătoare a acestora. Folosim sisteme și proceduri de securitate și restricții tehnice și fizice pentru accesarea și utilizarea datelor personale pe serverele noastre și pentru a proteja informațiile personale pe care ni le oferiți. Numai personalului autorizat i se permite accesul la date cu caracter personal în cursul activității acestuia.

Controlul datele personale

Aveți întotdeauna dreptul de a revizui informațiile personale pe care le păstrăm. Puteți solicita o prezentare generală a datelor dumneavoastră personale prin trimiterea unui e-mail la adresa rezervari@hotelrao.ro . De asemenea, puteți să ne contactați dacă credeți că informațiile dumneavoastră personale deținute de noi sunt incorecte, dacă considerați că nu mai avem dreptul să folosim datele dumneavoastră personale sau dacă aveți alte întrebări cu privire la modul în care informațiile dumneavoastră personale sunt utilizate, sau în legătură cu această politică de confidențialitate.

Cine are responsabilitatea procesării datelor dumneavoastră personale?

Hotel Rao (SC Rao Star SRL) str. Progresului nr. 30, Cluj-Napoca, Romania. Dacă aveți sugestii sau comentarii despre această politică de confidențialitate, vă rugăm să trimiteți un e-mail la rezervari@hotelrao.ro .

Prin folosirea acestui site, sunteți de acord cu practicile descrise în această “Politică de Confidențialitate”. Dacă nu sunteți de acord cu această politică de confidențialitate, vă rugăm să nu utilizați acest site. De asemenea, vă rugăm să accesați și secțiunea Termeni si conditii care se aplică accesului/vizitei dumneavoastră pe site.

Modalitatile de plata

Hotelul acceptă plata numerar (RON), cărți de credit (Visa, Mastercard, Maestro), transfer bancar (plata se face înaintea cazării).

Politica de rezervare/anulare

• Termenul de anulare al unei rezervări, fără a se percepe penalități, este cu trei zile înainte de sosire.
• Pentru anulările făcute într-un interval mai mic de 72h sau în caz de neprezentare, se percepe contravaloarea primei nopți de cazare
• În caz de neprezentare hotelul își rezervă dreptul de a elibera camera/camerele pentru restul sejurului.